Ana içeriğe atla

Canfeza-Tuz

Canfeza daha önce açıkladığı şarkıyı dinleyenlerine sundu.Bizde Canfeza Fan Sitesi olarak şarkıyı sitemize koyduk,şarkıyı sitemizden indirebilir ve dinleyebilirsiniz.İnşaallah yakında albümde çıkarır...
Benim Yapmış olduğum Canfeza-Tuz Klibi nasıl sizce işte yaptığım video;


İndirme adresi: Canfeza-Tuz İndir

Canfeza-Tuz Şarkı Sözleri

seni ölümle eş zamanlı sevdim ben, inan
çünkü sevdim eş zamanla ölmüş oldu dimağ
beni bıraktığın yerde bir ben bıraktım git al
bulacağın ben değilim yalnızca bir sükût bin ah

hatalarıma bakıp beni tanıdığını sananlar
hatalarını anlayacaklar mutlaka zamanla
iş işten geçmiş olacak bedenim toprak
ruhumu taze bir nar ağacından topa

çekirdeklerini tükür devrildiğim kumlara
hayat gözyaşlarımla doldurduğum kumbaram
umut acı keder hüzün biriktirdim
sende de varsa aşk için gereken başka bir şey sun bana

ben gölü seven ateş sen çölü seven yağmurum
sen sofinin neyi ben bir cariyenin tamburu
bastığım her yerde izini aradığımdan kamburum
ben kesesinde aşk taşıyan tecrubesiz kanguru

şarabı saki taşır keş cebinde afyonu
şarap aşığın afyonda zavallının papyonu
hayat bana sevgi bana vuslat bana acı bana
acı bana, sana çarpan yağmur yüklü kamyonum

yollara saçılırsa yağmurdan yüküm
kalbini katlederim damarlarını büküp
beni, bağlı olduğum bu okyanustan sökün
yahut sen de ardım sıra okyanusa dökül

bu şehir keşiş dağının eteklerinde yaşar
kurban olayım eteklerinde topladığı taşa
orman insan hatta taş yılana yaşam
aşk ateşten olur şiir aşkı tutan maşa

terin yakar gözlerimin bebeklerini
önemli olan nereye gittiğin değil ne kadar beklediğindir
karşılaşırız mutlaka, bir ara.
Eski sen değilsin diyorsun, evet değilim..

hafif bir rüzgâr okşuyor varlığımı
yüzü aklımda değil artık yalanlarına kandığımın
bi can borcum olsun sana, bir gün gelirsen al
ben herkesin sana aşık, senin yalan sandığınım..

kilitlerimi kır içinden geçmişini topla
geçmişimde var olan hiç bir günahtan korkmam
her nesne küf tutuyor unutulur zamanla
beni bulduğun o sandıktan rutubetimi kokla

yaşamadıkça seni, yazamıyor şu elim
yazamadıkça elim,yaşayamıyor seni
meseli bizle alakalı ben ev sen değil
sayıyorum ölüme doğru senden geri

hep bir adım gerindeyim
sebeptir adın derindeyim serin değil kadın gemimdeyim 
dalgalar derinde kir ,
biliyorum bu okyanusta bağına ey nehir, gök yüzünden seyredin.

başım dik yürüdükçe sana takıldı
seni sevmek kalbin işi, sanat akıldır
sanattan önce de vardı sana takıntım
beni sevenler seni sevmesinden ötürü sanat akıldır

koca sevdam nasıl sanata sığdı, kırdım
üstünden ömür geçti aramızdaki son lakırdının
kırdım, parçaladım aşkı sanata sığdırdım
havaya uçurdum barutla, gök bakırdı..

geri dön, bana doğru geliyorsan
ben gelirim bana yakışmaz seni yormak
çık gel hâlâ gelmeyi deniyorsan
fazla bekledik, adil değil seviyorsak...

insanlar.. bilemden konuşmakta uzmandır
soğuk bakışlarda yürüdm yollarım buzlandı
ayaklarım kaydı düştüm kalktım yükü omuzlandım
gözyaşımın tatlığı tuzdandır.. ( tuzdan ) 

onlar bilmiyorlar, her şeyi duydum
sarhoş ve deli.. hakkımda tek söylenen buydu
gücenmedim daha fazla içtim aşkı şarabı
nerede görülmüş avından vazgeçtiği kurdun

beni gören sen sanır, sen misin bana tanım ?
dizlerinde yatarım çünkü sensin benim vatanım
toprağına daldırırken aklı ziyan kafamı
ben beni bir sen uğruna bir deliye satanım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pes 2013'ün Özellikleri

PES 2013’ün yenilikleri üç temel etrafında şekilleniyor ve tüm yeni özellikler PES TamKontrol, Oyuncu Kimliği ve ProAktif YZ alanlarından birine giriyor. PES TamKontrol (PES FC): Daha önce hiçbir futbol oyunu oyunculara bu ölçüde bir kontrol seviyesi sunmadı: Mutlak Kontrol Özgürlüğü: Pro Evolution Soccer hareket özgürlüğü konseptini sunmuştu, PES 2013’teki yeni “PES FC” top kontrolü üzerine mutlak özgürlük sunarak bunu daha da ileri götürüyor. Dinamik Topla Buluşma Anları: PES 2013 topla buluştuğunuz anlarda kullanabilmeniz için yepyeni yollar sunuyor: topu durdurabilir, topu hafifçe kaldırıp karşınızdaki oyuncuyu geçerek koşabilir veya daha bir çok hareket yapabilirsiniz. Topla buluştuğunuz an çok büyük önem taşıdığından R2 düğmesi ile topu durdurabilecek, yerinde verilen bir pasın hızını kesip topu kontrol altına alabilecek veya topun ivmesini kullanarak savunma oyuncusunu geçebileceksiniz. Tamamen Manüel Şutlar ve Paslar: PES 2013 tamamen manüel paslar ve ilk kez tamamen man

Xiaomi Mi 6

Ucuz olmasıyla ilk dönemlerinde öne çıkan Mi serisi şimdi de akıllara zarar bir fiyat etiketiyle geliyor. Ucuz ancak güçlü olan "Mi" serisinin yeni üyesini yakından tanıyalım.. Xiaomi Mi 6 geçtiğimiz günlerde resmen tanıtıldı. Tıpkı selefi olan Xiaomi Mi 5'te olduğu gibi metal ve camdan üretildi. Xiaomi Mi 6, sırtında bir çift kamera bulundurmasıyla rakiplerinden geri kalmadı. Arka tarafı birkez daha kavisli. Xiaomi Mi 6 gibi oldukça kompakt iken telefonun ön yüze bakan bir parmak izi tarayıcı bulunuyor. Xiaomi Mi 6'da telefonun özel baskılı olan modeli seramik bir modele sahip. Xiaomi Mi 6, 5,15 inçlik tam HD (1920 x 1080) ekran, 6GB RAM ve 64GB / 128GB genişletilebilir olmayan dahili bellek sunuyor. Snapdragon 835 64-bit octa-core işlemcisi ve Adreno 540 GPU ile besleniyor. Xiaomi Mi 6'da 3,3500 mAh pil yer bulunuyorken telefon stereo hoparlörle birlikte geliyor. Mi 6'nın arkasına yerleştirilen 12 megapiksellik çift kamera son derece iyi bir fotoğraf den

Bedava .in Domain Almak!

Yabancı bir domain firması sadece Flash site kullanmanız için size ücretsiz .IN domain veriyor , sizde onu cPanel’e çeviriyorsunuz? Mümkün mü ? Evet mümkün. Biraz önce WMaracında okumuş olduğum konuda tüm ayrıntılarıyla yazıyor , öncelikle  http://my.hostgator.in/gibo/  şu adrese girip aşağıdaki adımları sırasıyla uyguluyoruz. Ve  Check Avaibality  diyoruz. Karşımıza up uzun bir form geliyor,bu formu şu şekilde dolduruyoruz. Burada “AAAAA9239R” yerine 1-2 karakter değiştirerek “AAAAA9279H” deneyin , tick cıkarsa tamam , çıkmazsa sallamya devam  3.Adim basit , klasik , E-Mail kutumuza giriyoruz ve domain bilgileri oraya geliyor , cPanel ve FTP bilgilerimiz  4.Adım , mail de belirtilen  Panel Linkine  tıklıyoruz ve Mailde verilen bilgilere göre giriş formunu dolduruyoruz.Karşımıza şu ekran geliyor. Şimdi bu sınırlı panelden sınırsız cPanel’imize geçiyoruz , aşşağıdaki linki kopyalayıp Adres Çubuğunza yapıştırın , tema seçme ekranı gelecek , alttan siyah temanın üzerindeki linke