Ana içeriğe atla

Can Bonomo - Love Me Back



Eurovision Şarkı Yarışması'nda Türkiye'yi temsil etmeye hazırlanan Can Bonomo, Bakü'deki yarışmada söyleyeceği şarkıyı ilk kez seslendirdi.

Bul Yapılacak 57. Eurovision Şarkı Yarışması'nda geri sayım sürerken, Eurovision 2012 Türkiye'nin Şarkısı, yarışmaya katılacak temsilcimiz Can Bonomo tarafından canlı yayında TRT 1 Ana Haber'de seslendirildi. 2012 Eurovision'da Türkiye'yi temsil edecek Can Bonomo, yeni şarkısıyla böylece ilk kez görücüye çıkmış oldu.

TRT'de yayınlanan tanıtım kliplerinde, sanatçının ilk kez seslendirdiği parça bir denizcinin aşkını anlatıyor.

Söz ve müziği Can Bonomo’ya, düzenlemesi ise Can Saban’a ait olan şarkıTRT Müzik’te yayınlandığı anda Twitter’da ve Facebook’ta yorumlar yağmaya başladı. Eurovision özel programında Bonomo, hem Eurovision parçasını hem sevilen şarkılarını seslendirdi. Bonomo’nun Eurovision şarkısını seslendirmesinin ardından, müzik otoriteleri canlı yayında şarkıyla ilgili görüşlerini açıkladılar.

Can Bonomo, Eurovision Şarkı Yarışması’nda Türkiye’yi, ‘Love me back/Sen de beni sev’ adlı İngilizce parçayla temsil edecek.

TÜRKİYE’NİN Eurovision’da yarışacak şarkısı, TRT Tepebaşı Stüdyoları’nda düzenlenen ve TRT Müzik ile TRT Ana Haber Bülteni’nde canlı yayınla tanıtıldı. Can Bonomo Azerbaycan’da düzenlenecek 57. Eurovision Şarkı Yarışması’na, “Love me back/Sen de beni sev” adlı İngilizce şarkıyla katılacak. Bonomo, şarkısını seslendirdikten sonra yaptığı kısa konuşmada heyecanını, “Ben düşüp bayılacağım” sözleriyle belirtti. ‘Love me back’in son hali olduğunu belirten genç şarkıcı, “Başka düzenleme olmayacak gibi gözüküyor. Şarkı bir denizcinin hikayesini anlatıyor” dedi. Klip çekimlerine gelecek hafta başlayacaklarını ifade eden Bonomo, klibi Can Saban’ın çekeceğini söyledi. Şarkının söz ve müziğinin kendisine ait, düzenlemesinin ise Can Saban’a ait olduğunu belirten Bonomo, “Biz şarkıyı çok beğendik, umarım siz de beğenirsiniz. Çok heyecanlıyız. Çok mutluyuz, çok güzel bir şarkı yaptığımıza inanıyoruz” diye konuştu.

Aşık Veysel'le beslendim Münir Nurettin'le büyüdüm

'Meczup' albümüyle dikkati çeken Can Bonomo'dan ilginç açıklama... TRT tarafından 57. Eurovision Şarkı Yarışması için seçilen Bonomo, kendini etkileyen isimler arasında Aşık Veysel ve Münir Nurettin Selçuk gibi isimlerin olduğunu söyledi.



TRT tarafından 57. Eurovision Şarkı Yarışmasında Türkiye'yi temsil etmesi için seçilen Can Bonomo, önceki gün 'Mehmet'in Gezegeni' adlı programa katıldı. 'Meczup' albümünün çıkış parçası 'Bana Bir Saz Verin' ve farklı müzik tarzıyla dikkat çeken Bonomo, çocukluğundan bugüne kadar kendini etkileyen isimler arasında Aşık Veysel ve Münir Nurettin Selçuk'un önemli bir yere sahip olduğunu söyledi: Çocukken evde babam Aşık Veysel'i de Münir Nurettin Selçuk'u da çok dinlerdi. Her iki büyük usta da bende önemli bir yere sahiptir. Aşık Veysel'le beslendim. Münir Nurettin'le büyüdüm.


Eurovision Şarkı Yarışması'nda ülkemizi temsil edecek olan Can Bonomo'yu birbirinden güçlü rakipler bekliyor.

Eurovision Şarkı Yarışması'nda ülkemizi temsil edecek olan Can Bonomo'yu birbirinden güçlü rakipler bekliyor.

Letonya, İtalya, Almanya, Ukrayna, Balerus, Norveç, Macaristan, İzlanda, Malta, Kıbrıs, Danimarka ve Arnavutluk'u yarışmada temsil edecek isimlerin seslendireceği şarkılar belirlendi.

Bu yıl bir hayli zorlu geçecek yarışmada ülkemiztemsil edecek Bonom güçlü rakiplerinin karşısına en iyi performansla çıkmayı hedefliyor.

Türkiye´nin Eurovision şarkısı Can Bonomo 22 Şubat’ta açıklandı. Can Bonomo Eurovision şarkısı TRT 1,TRT Müzik ve TRT Türk´ten aynı anda canlı olarak yayınlanan bir gösteriyle şarkısını tüm dünyaya duyurdu.

Şarkısı da dansı da beğenildi

Uzun tartışmalar sonucu; Kıraç, Murat Boz, Hande Yener ve Atiye gibi birçok ünlü ismi geride bırakarak Eurovision’a adını yazdıran Can Bonomo’nun ‘Love Me Back’ şarkısı müzik eleştirmenleri ve müzikseverlerden olumlu not aldı. Twitter’da bir çok kişi şarkıyı beğendiğini belirtirken, Bonomo’nun şarkı söylerken ettiği dans da en çok konuşulanlar arasında yeraldı.

BİR DENİZCİNİN AŞKINI ANLATIYOR

Can Bonomo’nun seslendirdiği ‘Love Me Back’ şarkısının Türkçe sözleri şöyle: ‘’Ooo, hey hey!/Bebeğim, bugün sen de beni sev/Batırıp gemilerimi/Yelken açma uzaklara. Oooo, aa!/ Bebeğim beni geri çevirme/ Sen bana bütün aşkını ver/ Ben giderim uzaklara. Ben yalnız bir de-nizciyim/ İçerek geçer gecelerim/ Gemim umuttandır benim/ arar durur senin denizlerini. Hadi sen de atla gemime/Ayaklarını yerden keseyim/ Sen de beni seviyorsun bebeğim/ Bana yalan söyleme/ Sen de beni, seni sevdiğim kadar sev ve söyle: na na na... Oo, oooo!/ Biraz rock’n roll’a ihtiyacımız var/Ruhumu ezme bebeğim ve beni düşünme. Bebeğim, bugün sen de beni sev/ Batırıp gemilerimi yelken açma uzaklara. Korsanlar, açık denizler, tehlikeler, toplar ve iksirler/Bir de-nizcinin tutkusu, okyanusları fetheder/ Benimle söyleyin çocuklarım.’’




Can Bonomo'nun, "Kendi ezgilerimizden kopmadan İngilizce sözler yazdım" dediği şarkı, Twitter'ı salladı.



İşte o tepkiler...



OLUMLU



Metin

Canbonomo parca cok keyifli eleştirmeyin ulennnnnn



Ahmet Turan KEYF

Canbonomo iyidir. Love me back eğlencelidir. Can Bonomo'ya yakışan bir şarkı olmuş tebrikler



seray gecgelen

Canbonomo'yu İtici ve sevimsiz bulsam da şarkı muhteşemmm! Çok eğlenceli Beendimm :)



Hande G.

canbonomo ve şarkıyı fazla tartışmaya lüzum yok, şarkı güzel ama biliyoruz ki, yarışma hiçbir zaman müzik ile alakalı olmadı!



Handan ÖZ

Canbonomo sen ne kadar güzel bir şarkı yapmışsın öyle yaa; ismini duyduklarında seninle dalga geçenlere kapak olmuş ;) #lovemeback



evin orhan

Canbonomo eurovision şarkısna bayıldım kesinlikle çok eğlenceli kendisine başarılar diliyorum,duruşunu dansını da geliştirirse tamam bu iş



esra palabiyik

çok hoş bi şarkı olmuş gerçekten canbonomo:)



tuba çalık

Canbonomo söylerken o kadar eğleniyo ki ee dahaa nolsun:)



gözde alemdar

Canbonomo nun şapkasından nutuk çıkmış... şaka şaka çok güzel olmuş şarkı



Tuğçe gülten

Canbonomo ' ya laf söyleyenlere rim rimi leyi hatırlatırım !



duygu gürel

Ne diye bu yarismayi bu kadar gurur meselesi yapiorzki.. Bizdn baska bi yunan bir de azeriler onemsio bunu.. canbonomo sarki guzel ama :D



oz @isis

Canbonomo yu sever ,destekler,parçayı da gerekirse savunuruz..



serden us

Tamam canbonomo 'nun yarışmada şansı olmadığını çok söyledim ama dün akşamdan beri melodisini mırıldanıyorum,şarkı hakikaten güzel



finduks

Eurovision şarkımızı ben beğendim! Ama #canbonomo ya birisi oynamayı öğretsin, Yıldız Tilbe'ye dönüşmesin :)



Volkan Atik

Canbonomo nun sarkisi on numara olmus degisik bir tarzda lakin hep ayni sozler tekrar gibi geldi bana :s



Rümeysa USTA

Canbonomo 'dan güzel bi şarkı bekliyodum öylede oldu :))



Emineaslan

Canbonomo şarkıyı da senide yeriiimmm yok böyle bi sempatiklik



Hazal Yılmaz

Eurovision sarkisi buram buram #canbonomo kokuyo bence kesin ilk 3teyiz ((:



sut ve gol

Canbonomo'ya laf yok abiler ablalar. güzel güzel. kazansın bu adam.



Fatih Atlas

Canbonomo akilda kalici, hos bir sarki yapmis. Kostumu ve ilginc dansiyla derece almasi muhtemel gorunuyor.



OLUMSUZ



selencik

Bu canbonomo bildiğin gogol bordello'yu taklit ediyor



Ezgi

canbonomo sahnede dengesini kaybedicek gibi engelli engelli hareketler yapmazsa iyi bi yere gelebiliriz.



monozia

canbonomo evde arkadaşlarıyla takılıyormuşta birden sahneye ışınlanmış gibi, o piskolojiden bende alayım.



yıldırım ergezen

Canbonomo parça berbatttttt dans içler acısı



candan şalış

Canbonomo tamam biraz sempatik olabilirsin yaptığın şarkılarda değişik olabilir ama bu durum senin diğer ülkeleri geçmen için yeterli değil



Cemile Özlem Şahin

Canbonomo cok dinamik ama maalesef şarkıya oy verecekler yani beni heyecanlandirmadi bu sarki yine kazanılmayacak eurovision i unutn gtsin



nur gün

Canbonomo kusura bakma ama ikinci rimi rimi ley vakası



Murat Yiğit

Canbonomo eurovision şarkımızı yeni dinledim, yeni bir gülseren faciası geliyor bence!



Vakabayashi

Canbonomo arkadaşlar şarkıyı beğenmemek can bonomoya çamur atmak diil ona doğruyu göstermektir. olmamış şarkı arkadaş daha iysini beklerdim



ismail durnagöl

''like me like i like you '' Ümit besen mi yazdı len bu parçayı



elif

Canbonomo şarkı güzel kötü diyemem ama eurovisiona gidecek kadar iddalı ve çarpıcı değil



just another cat

Canbonomo nun sahnesi çok korkunç. 10-12 yaş doğum günü ev partilerinde arkadaşlarla yapılan doğaçlama tepinmelerden farksız.



Oguz'samet Oguz

Canbonomo beklenilenin çok çok üstünde bir ürünle çıktı karşımıza ''Love Me Back..'' dedi.. yolun açık olsun emiiii.... :)



habibencagan

Her ne kadar şarkıyı beğenmesemde yinede başarılar diliyorum #canbonomo



CihanLaLe

Pek beğenmedim ama inş başarılı olur canbonomo



Hami Ertürk

Canbonomo beğenmedim koçum o ne öyle ya trt çocuk şarkılarına benziyor .



eskizamanmucidi

Canbonomo dans ederken "Daye Hatun" un attığı tokattan atmak gerek..



Seçkin Ayçetin

Canbonomo kusura bakma koçum ama bu şarkıdan olsa olsa pepe ye jenerik olur.



Eb®u Genc

'Love Me Back' Zeybekle başlayıp Yıldız Tilbe dansıyla biten şarkıdır.



alp

Canbonomo biraz umudum vardı.şarkıyı gördükten sonra ilk 3 hayal gibi...



batu küçüksu

Canbonomo Olmaz o sarkiyla kardes!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Xiaomi Mi 6

Ucuz olmasıyla ilk dönemlerinde öne çıkan Mi serisi şimdi de akıllara zarar bir fiyat etiketiyle geliyor. Ucuz ancak güçlü olan "Mi" serisinin yeni üyesini yakından tanıyalım.. Xiaomi Mi 6 geçtiğimiz günlerde resmen tanıtıldı. Tıpkı selefi olan Xiaomi Mi 5'te olduğu gibi metal ve camdan üretildi. Xiaomi Mi 6, sırtında bir çift kamera bulundurmasıyla rakiplerinden geri kalmadı. Arka tarafı birkez daha kavisli. Xiaomi Mi 6 gibi oldukça kompakt iken telefonun ön yüze bakan bir parmak izi tarayıcı bulunuyor. Xiaomi Mi 6'da telefonun özel baskılı olan modeli seramik bir modele sahip. Xiaomi Mi 6, 5,15 inçlik tam HD (1920 x 1080) ekran, 6GB RAM ve 64GB / 128GB genişletilebilir olmayan dahili bellek sunuyor. Snapdragon 835 64-bit octa-core işlemcisi ve Adreno 540 GPU ile besleniyor. Xiaomi Mi 6'da 3,3500 mAh pil yer bulunuyorken telefon stereo hoparlörle birlikte geliyor. Mi 6'nın arkasına yerleştirilen 12 megapiksellik çift kamera son derece iyi bir fotoğraf den

Pes 2013'ün Özellikleri

PES 2013’ün yenilikleri üç temel etrafında şekilleniyor ve tüm yeni özellikler PES TamKontrol, Oyuncu Kimliği ve ProAktif YZ alanlarından birine giriyor. PES TamKontrol (PES FC): Daha önce hiçbir futbol oyunu oyunculara bu ölçüde bir kontrol seviyesi sunmadı: Mutlak Kontrol Özgürlüğü: Pro Evolution Soccer hareket özgürlüğü konseptini sunmuştu, PES 2013’teki yeni “PES FC” top kontrolü üzerine mutlak özgürlük sunarak bunu daha da ileri götürüyor. Dinamik Topla Buluşma Anları: PES 2013 topla buluştuğunuz anlarda kullanabilmeniz için yepyeni yollar sunuyor: topu durdurabilir, topu hafifçe kaldırıp karşınızdaki oyuncuyu geçerek koşabilir veya daha bir çok hareket yapabilirsiniz. Topla buluştuğunuz an çok büyük önem taşıdığından R2 düğmesi ile topu durdurabilecek, yerinde verilen bir pasın hızını kesip topu kontrol altına alabilecek veya topun ivmesini kullanarak savunma oyuncusunu geçebileceksiniz. Tamamen Manüel Şutlar ve Paslar: PES 2013 tamamen manüel paslar ve ilk kez tamamen man

Bedava .in Domain Almak!

Yabancı bir domain firması sadece Flash site kullanmanız için size ücretsiz .IN domain veriyor , sizde onu cPanel’e çeviriyorsunuz? Mümkün mü ? Evet mümkün. Biraz önce WMaracında okumuş olduğum konuda tüm ayrıntılarıyla yazıyor , öncelikle  http://my.hostgator.in/gibo/  şu adrese girip aşağıdaki adımları sırasıyla uyguluyoruz. Ve  Check Avaibality  diyoruz. Karşımıza up uzun bir form geliyor,bu formu şu şekilde dolduruyoruz. Burada “AAAAA9239R” yerine 1-2 karakter değiştirerek “AAAAA9279H” deneyin , tick cıkarsa tamam , çıkmazsa sallamya devam  3.Adim basit , klasik , E-Mail kutumuza giriyoruz ve domain bilgileri oraya geliyor , cPanel ve FTP bilgilerimiz  4.Adım , mail de belirtilen  Panel Linkine  tıklıyoruz ve Mailde verilen bilgilere göre giriş formunu dolduruyoruz.Karşımıza şu ekran geliyor. Şimdi bu sınırlı panelden sınırsız cPanel’imize geçiyoruz , aşşağıdaki linki kopyalayıp Adres Çubuğunza yapıştırın , tema seçme ekranı gelecek , alttan siyah temanın üzerindeki linke